Els 14!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nova Ortografia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nova Ortografia. Mostrar tots els missatges
dimecres, 11 de gener del 2017
dimarts, 25 d’octubre del 2016
DIACRÍTICS: El debat i la resolució. Cap una nova gramàtica el 23 de novembre
De150 accents diacrítics a només 14
1.- El ple de l'Institut d'Estudis Catalans va aprovar ahir la 'Gramàtica de la llengua catalana', que arribarà a les llibreries el 23 de novembre Llegiu l'article a l'ARA.CAT
2.- Article de l'Institut d'Estudis Catalans "Sobre la simplificació dels accents diacrítics"
3.- Videoclip a favor dels accents diacrítics i més informació a El Punt AVui
3.- Aquí tenim el resum dels diacrítics que es mantenen i els que canvien. Caldrà tenir-los presents a partir d'ara.
1.- El ple de l'Institut d'Estudis Catalans va aprovar ahir la 'Gramàtica de la llengua catalana', que arribarà a les llibreries el 23 de novembre Llegiu l'article a l'ARA.CAT
2.- Article de l'Institut d'Estudis Catalans "Sobre la simplificació dels accents diacrítics"
3.- Videoclip a favor dels accents diacrítics i més informació a El Punt AVui
3.- Aquí tenim el resum dels diacrítics que es mantenen i els que canvien. Caldrà tenir-los presents a partir d'ara.
Etiquetes de comentaris:
actualitat,
Nova Gramàtica,
Nova Ortografia,
Ortografia
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
