Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nova Gramàtica. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nova Gramàtica. Mostrar tots els missatges

dimarts, 25 d’octubre del 2016

DIACRÍTICS: El debat i la resolució. Cap una nova gramàtica el 23 de novembre

           De150 accents diacrítics a només 14 

1.- El ple de l'Institut d'Estudis Catalans va aprovar ahir la 'Gramàtica de la llengua catalana', que arribarà a les llibreries el 23 de novembre  Llegiu l'article a l'ARA.CAT 

2.- Article de l'Institut d'Estudis Catalans "Sobre la simplificació dels accents diacrítics"

3.- Videoclip a favor dels accents diacrítics i més informació a El Punt AVui 








3.- Aquí tenim el resum dels diacrítics que es mantenen i els que canvien. Caldrà tenir-los presents a partir d'ara.