A l’assignatura de català, durant el primer trimestre del curs, hem estat estudiant la literatura a través d’un projecte anomenat Viatge rima amb aprenentatge, on hem conegut com la literatura ens transporta a altres mons i ens convida a reflexionar sobre la nostra realitat.
Aquest treball forma part del projecte Magrana, una iniciativa que busca representar les obres literàries de manera creativa i dinàmica. En el nostre cas, hem escollit l’obra Mecanoscrit del segon origen de Manuel de Pedrolo per la seva rellevància dins la literatura catalana, on ens planteja reflexions profundes sobre la supervivència, la humanitat i el futur del planeta.
Hem volgut donar-li una nova perspectiva treballant la part creativa i musical. La idea principal era realitzar un pòdcast, combinant la contextualització i l’anàlisi del llibre amb fragments narratius i una banda sonora original. Martí i Roger
Podeu escoltar el podcast en aquest enllaç:👇
https://drive.google.com/file/d/1D5DWWLRO3I93f55GIa-E2BgChRjgOyfD/view?usp=sharing