divendres, 8 de maig del 2020

Diversos: JM de Sagarra i Les biblioteques al front

Per a la setmana de l'11 al 15 de maig (confinament)

1.- Llegeix i escolta aquests poemes de JM de Sagarra: Balada de Fra Rupert, Poemes satírics, La dansarina del cafè concert, Entre les barques quan passa l'amor i Cançó de pluja. 
 Els trobaràs en aquest mateix bloc, clica l'enllaç.

https://silviacaballeria.blogspot.com/search?q=Sagarra

2.- (optativa) Després de llegir-los i escoltar-los, escriu, en aquest mateix post, la conclusió a la qual has arribat sobre el tipus de poesia que escrivia l'autor. I, de pas, digues quin dels poemes t'ha agradat més i el perquè. (clica comentari i quan hagis escrit, no t'oblides de posar el nom i el curs. Gràcies) 

3.- Sobre les biblioteques al front. Llegeix l'article sobre les biblioteques al front de Quim Monzó i el fil de twitter que trobaràs a continuació. 
https://silviacaballeria.blogspot.com/search?q=Biblioteques+al+front

2 comentaris:

  1. Jo crec que la poesia que escrivia aquest autor era molt apassionada i detallada. El poema que m'ha agradat més ha set "Cançó de pluja" ja que m'ha transmès molta harmonia i tranquil·litat.

    Clara Tremosa, 1r C de batxillerat

    ResponElimina
  2. Júlia Galí, 1r C de batxillerat:
    Des de el meu punt de vista la poesia de l'autor JM Segarra era una poesia dolça, amb una bona mètrica i amb un doble fons inspirador. Crec que la seva biografia també el va condicionar en certs aspectes alhora d'escriure. El poema que m'ha agradat més és el de "La dansaire del cafè-concert", ja que el que diu al llarg del poema em sembla interessant i la seva rima molt ben buscada. A banda d'això el seu altre poema "Vinyes verdes vora el mar", el qual és un àudio recitat per Lluís Llach també m'ha agradat juntament amb la melodia que se li dóna.

    ResponElimina